تراکت لایه باز درب و پنجره upvc
طرح تراکت لایه باز درب و پنجره upvc شماره ۱.
محصولی دیگر از پی اس دی نگار و طراحی شده با فتوشاپ CC.
تراکت لایه باز درب و پنجره upvc شماره ۱.
طرح لایه باز تراکت درب و پنجره upvc طرحی با بگراند به رنگ سبز ابی و دو عدد عکس دوربری شده از درب و پنجره upvc با کیفیت در وسط طراحی گردیده.
و با سایز A4 و روزلیشن ۳۰۰ مناسب برای چاپ انواع تراکت و بنر میباشد .
پیشنهاد می شود برای عدم مواجهه با مشکل بازنشدن طرح تراکت لایه باز درب و پنجره upvc در نرم افزار فتوشاپ
از ورژن هایCS۵ به بعد استفاده نمائید.
و شما به راحتی میتوانید متن و لایه ها را تغییر و جابجا کنید .
در طرح تراکت لایه باز درب و پنجره upvc.
تمام قواعد و نکات طراحی و چاپ در این طرح رعایت گردید .
و مناسب برای چاپ بر روی انواع تراکت و بنر با جنس های مختلف بوده.
اینکه بدانید چه اطلاعاتی روی تراکت باید درج شود موضوع بسیار مهمی است .
زیرا یک تراکت تبلیغاتی خوب تنها وسیله ای برای دادن اطلاعات به مشتریان نیست .
بلکه یک روش تبلیغات و بازاریابی موثر برای جذب مخاطبان و مشتریان جدید است.
به همین علت کارت ویزیت ها هیچگاه جایگاه خود را با ظهور روش های دیجیتالی امروزی از دست نخواهند داد.
زیرا در شبکه های دیجیتالی، فاکتور مهم تعامل و معادله انسانی وجود ندارد.
یک تراکت خوب، برند شما را توسعه و گسترش داده و اطلاعات مفید و درستی را در خصوص شما و کسب و کارتان.
و آنچه در حال انجام آن هستید.
را به مخاطب و مشتری به صورت به یادماندنی ، قدرتمند و معنی دار منتقل میکند.
در این راستا میتوانید از یک طرح آماده اما با کیفیت تراکت استفاده کنید.
تا دغدغه ای برای شروع و طراحی نداشته باشید .
سپس شروع به سفارشی کردن طرح و تغییر محتوای آن کنید.
با داشتن یک طرح خوب شما تنها کافی است اطلاعات مناسب را در تراکت خود وارد کنید.
البته اگر شما کسب و کار حرفه ای و بزرگی دارید و یا از آن دسته افرادی هستید.
که برای برند سازی خود ارزش بالایی قائل هستید میتوانید.
با سفارش طراحی تراکت اختصاصی به طرحان.
خلق یک تراکت حرفه ای و تاثیر گذار را به ما بسپارید.
تراکتها روشی ایده آل جهت تبلیغ کار شماست و در بازاریابی کار شما نقش عمدهای دارند.
مهم این نیست که کار شما چقدر کوچک و یا بزرگ باشد بلکه مهم این است.
که مشتری دقیقاً همان پیامی که مدنظر شماست را دریافت کند.
خیلی مهم است که تراکت بهاندازه کافی چشمگیر و جذاب باشد که نظر مشتری را به خود جلب کند.
جهت کمک کردن به شما در این امر ما چند نکته در خصوص طراحی تراکت به شما ارائه میکنیم.
تصاویر و شکلها:
استفاده از تصاویر باکیفیت و شکلهای قابلتوجه، اثربخشی شکلهای دیگر و همچنین برندتان را تکمیل میکند.
عنوان / تیتر:
یک عنوان خوب، باید بتواند نظر مشتری را به خود جلب کند. ازآنجاییکه عنوان یک تراکت،
یکی از اولین مواردی است که چشم مشتری به آن میخورد پس زمان کافی برای فکر کردن .
بهعنوان یا تیتر تراکت اختصاص دهید.
مشخص کردن نکات اصلی و مزیتها:
بزرگترین نکته هر تراکت، تبلیغ و آگاهی دادن است. باید توجه کرد که از آنها تنها میتوان در یک سری زمینههای خاص استفاده کرد .
مثل معرفی محصولات موجود یا جدید، فروشها، سرویسها، رویدادها یا جشنوارههایی که بهزودی برگزار خواهد شد.
بکار بردن فونت خوانا:
در استفاده از فونت نیازی به خلاق بودن نیست فقط مهم این است که مردم بتوانند آن را بخوانند .
پس حتماً برای چاپ از فونت ایده آل استفاده کنید و استفاده از سایزها و استایل های مختلف را، محدود کنید.
ویرایش:
غلطهای املایی و دستوری در تراکت غیرقابلجبران است. حتماً ریزبهریز طراحی خود را ویرایش کنید .
و قبل از چاپ از شخصی بخواهید آن را بخواند و مطمئن شوید که میتواند آن را بهطور واضح بخواند و پیام آن را دریافت کند.
نظرخواهی از مشتری:
میتوانید در انتها تراکت یک سند و یا روی تراکت یک کد تبلیغاتی درج کنید.
این مورد به شما اجازه میدهد که میزان اثرگذاری تراکت درفروش جدیدتان را اندازه بگیرید.
برای خرید فایل های دانلودی از سایت دیگر ما psdsell.ir دیدن نمایید